Download ATC 3.00

DOWNLOAD ATC 3.00 PROGRAM CONTABILITATE
DOWNLOAD ATC 3.00 (shareware 180 zile) (02.12.2019)
Aici nu va ametim cu gratuitati.  Retineti !  Nu exista calitate oferita  gratis pe lumea asta.  ATC 3.00 este un program integrat de contabilitate, foarte bun care cuprinde Gestiuni, Salarii, Mijloace Fixe si Balanta de Vericare .  180 zile sunt suficiente ca sa va dati seama cu ce lucrati.  ATC 3.00 este printre cele mai vechi si apreciate programe din piata de profil.  Nu-l cunosti pentru ca nu a fost promovat pe actualul nume.  A fost rebrenduit pentru evitarea confuziilor in 2012  (cand se numea MasterCont) .   Partea de contabilitate de sinteza, se executa in proportie de 90% in mod automat.  Este un program diferit de cele vazute pana acum.  Avem un obicei,  ceea ce stim,  facem bine,  ceea ce nu stim,  nu facem deloc.   Descarca si vezi cum merge !  Citeste instructiunile !

DOWNLOAD ATC 3.00 PROGRAM CONTABILITATE

DOWNLOAD  BALWIN 1.00 (shareware 90 zile) (02.12.2019)
Program de Balanta de Verificare . Se adreseaza acelor contabili care nu iubesc programele integrate.  Multi din vari motive, prefera ca acest document  sa-l intocmeasca cu mana lor,  iar nu la focul automat al unui program. Aici ai ce-ti trebuie. Aveti si un exemplu integrat in kit-ul de instalare.  Studiaza-l putin ! Este un program ieftin, foarte simplu si nu necesita mentenanta. Se instaleaza usor pe orice calculator. 
Tutorial BalWin
DOWNLOAD ATC 3.00 PROGRAM CONTABILITATE
DOWNLOAD SALWIN 4.00  full gratuit  (29.06.2020)
Program de Salarii  desktop. Fara Cloud, fara SQL, fara complicatii.  Foarte intuitiv si foarte simplu.  Declaratia D112 dintrun Click.  Instalare foarte usoara. Lucreaza bine pe orice calculator (server sau statie) . Aceasta sectiune se adreseaza celor care instaleaza in premiera acest program. Atentie ! Instalarea acestui kit, in conditiile in care SalWin este instalat anterior in calculatorul dumneavoastra, conduce la pierderea definitiva a datelor  din programul anterior prin suprascriere cu fisiere goale.
Tutorial  SalWin

DOWNLOAD ATC 3.00 PROGRAM CONTABILITATE

DOWNLOAD UPGRADE SALWIN 4.00 (29.06.2020) cu prezervare date
Aceasta sectiune se adreseaza celor care deja au in exploatare acest program. Modificarile se executa atat asupra programului executabil cat si asupra structurilor de date curente sau arhivate.  Inaintea oricarei upgradari va rugam sa executati copii de siguranta pentru folderul Salwin. La 26.06.2019, fara niciun fel de promovare serioasa, SalWin are un numar de aprox 1250 de utilizatori permanenti, ceea ce se inscrie in target-ul pe care ni l-am propus. Va multumim ca sunteti atenti la noi !
 Metodologia de upgrade
1.Se face o copie de siguranta a folderului SALWIN intr-o alta partitie sau se arhiveaza cu winrar-ul pentru orice eventualitate. Se sterg de pe ecran toate icomitele marcate cu litera “U” provenite dela upgradarile precedente. 
2.Se descarca de pe site fisierul UPGRADE_SALWIN4.00.EXE si se executa.Daca SALWIN nu este in partitia “C” se modifica partitia. (exp D:\SALWIN,F:\SALWIN…ETC)
3.Pe desktop va apare o iconita cu marca “U” de culoare rosie numita UPGRADE_SALWIN_2020.06.29.exe 
4.Se da Click pe iconita.Va apare o fereastra care afiseaza fisierele upgradate si mentiunea  “WAIT !!” . Upgradarea actioneaza automat (fara interventia dumneavoastra) asupra tuturor societatilor create in program pana la acel moment . La sfarsit apare mesajul “Upgradarea s-a executat cu succes !” si dupa cateva secunde fereastra se inchide singura. Daca intamplator apare vreo eroare dati “Ignore”. Ulterior iconita de upgrade trebuie sa fie stearsa  de pe desktop pentru a nu fi confundata mai tarziu cu o alta mai recenta. Un Upgrade se poate repeta daca la paragraful “Note” sunteti anuntati ca s-au raportat erori.
Atentie !!
Aveti doua optiuni de download :
1. DOWNLOAD SALWIN 4.00 full care se adreseaza celor care acum incep sa utilizeze acest program.
2. DOWNLOAD UPGRADE SALWIN 4.00 care se adreseaza celor care deja utilizeaza programul si au date incarcate. Utilizarea din greseala a optiunii 1 in loc de optiunea 2 conduce la PIERDEREA DATELOR  prin suprascriere (adica imposibil de recuperat). De aceea solicitam insistent efectuarea de copii de siguranta inaintea oricarei actualizari. Asigurati-va ca ati facut ultima actualizare. Daca apare alta actualizare mai recenta repetati Upgrade !

Actualizari 2020 :

06.02.2020 S-a actualizat programul in conformitate cu noile reglementari. Principala modificare este acea ca incepand din Ianuarie 2020 salariatii cu contracte de munca Part-Time unice si retributia mai mica ca Salariul Minim ,  vor fi impozitati la venitul realizat iar nu la Salariu Minim pe economie, asa cum a fost in 2019. Noul Salariu Minim este stabilit la 2230 lei. S-a actualizat deasemenea si declaratia D112 cu versiunea din 05.02.2020. In rest algoritmii de lucru au ramas nemodificati.   Upgradarea se face strict pentru anul 2020,  asa ca este bine sa fiti cu selectia perioadei din program  in anul 2020 pentru toate societatile pe care le prelucrati. Ca deobicei arhivele nu vor suferi modificari.  Mai sunt si alte noutati pe care le veti observa dumneavoastra. 
11.02.2020 S-a strecurat o mica greseala in sensul ca,  in coeficienti s-a trecut la Salariu Minim 2030 in loc de 2230. Greseala poate fi corectata si manual ( Modul 15-Coeficienti Salarii) pentru cei cu firme putine. Cei care ruleaza mai multe firme sunt rugati sa reia Upgrade.
29.04.2020 S-a actualizat programul in conformitate cu OUG30/2020 cu modificarile ulterioare.  Deoarece aparitia declaratiei D112 intarzie, am hotarat ca in mod exceptional,  sa facem doua upgradari in luna Aprile (una pentru program si cealalta pentru declaratie). Upgradarea se va face in  2 pasi, ca deobicei conform cu Medotologia de Upgrade descrisa mai sus.  In curand la Documentare  va apare si suportul legislativ al modificarilor. 

DECLARATIA D112 cu Raportare Somaj Aprilie, Mai, Iunie 2020

22.05.2020  Dupa lupte “seculare care au durat 2 luni”, vorba lui Nenea Iancu,  iata ca a aparut  Declaratia ! S-a actualizat programul in conformitate cu OUG30/2020 cu modificarile ulterioare.  
06.06.2020 S-a actualizat programul cu o multime de modificari pe care ANAF le face dela o zi la alta,  multe din ele absolut ridicole, de genul “in niste campuri numerice sa fie NULL in loc de Zero”  si alte asemenea.  S-a rezolvat problema salariatilor care primesc venituri fara pontaj, situatie in care declaratia genera o atentionare. S-a introdus un modul provizoriu care genereaza o lista tiparita cu veniturile brute ce trebuiesc inaintate la AJOFM in vederea declararii somajului la luna Mai 2020. Se genereaza ajutator si un fisier Excel.  S-a introdus raportarea directa prin generarea XML . Acest modul este disponibil numai pentru programul licentiat (cumparat) si se utilizeaza pentru societatile mari cu peste 300 de salariati, acolo unde formularul PDF nu poate  face fata datorita limitarilor Adobe.   O alta facilitate care s-a introdus,  este posibilatatea ca un salariat sa aiba mai multe conturi iban la diverse banci si sa opteze unde doreste sa primeasca banii in luna curenta. 
21.06.2020 S-a actualizat programul cu o multime de modificari pe care ANAF le-a facut la declaratie.  Nu va putem explica aceste modificari, pentru ca ele sunt de ordin tehnic si nu dorim sa va incarcam capul cu lucruri inutile.  Speram sa fie ultimul upgrade cu privire la  problema  somajului, tratata atat de ciudat de catre legiuitor.    Upgradarea se face in doi pasi asa cum v-ati obisnuit.  Declaratia D112  din program este actualizata la data de  15.06.2020.
23.06.2020 S-au corectat cateva erori,  care ni s-au raportat in exploatare.
29.06.2020 S-a finalizat credem definitiv problema somajului. Acest ultim upgrade este bine sa-l faca toata lumea indiferent daca a avut somaj sau nu.

IMPORTANT !!

Rugam toti utilizatorii programului SalWin sa faca aceast upgrade,  indiferent daca au avut somaj sau nu. S-au adaugat campuri noi in bazele de date, care sunt campuri remanente, adica vor ramane acolo si in viitor,  iar lipsa lor,  la un upgrade viitor,  poate crea probleme si poate genera erori in functionarea corecta a softului.  

D112.rar (15.06.2020)
 Daca intampinati probleme sau observati o anumita functionare neconforma a programelor noastre, va rugam sa semnalati acest lucru la comentarii sau telefonic si veti primii raspuns imediat . Comentariul dumneavoastra nu va apare instantaneu deoarece ne ferim de spam-uri si in consecinta comentariul trebuie aprobat de operator, lucru pe care-l facem dimineata zilnic, la cafea, cu absolut toate comentariile romanesti. Sezizarile dumneavoastra sunt un real sprijin pentru noi,  pentru inbunatatirea functionalitatii produselor noastre.

239 Comments on “Download ATC 3.00

  1. Buna ziua!
    Am un salariat cu codul numeric incepand cu “5” .
    Imi da mesaj “CNP ERONAT”
    CNP ul este corect
    Cum procedez?
    Multumesc.

    • Da ! E vorba de angajati straini care au NIF in loc de CNP. O sa facem o modificare, pentru ca aceasta spetza o sa se intalneasca destul de des de acum incolo. Lasa-ne sa ne documentam si rezolvam problema la urmatorul Upgrade. Da-mi te rog acel numar ca sa fac teste cu el ! Pana atunci opereaza-l asa cum e si cand ajungi la declaratie, te duci pe omul respectiv,iei CNP cu copy-paste si il pui in casuta NIF, stergand CNP-ul.

      • Nu, structura CNP s-a modificat incit sa apara corect si cei nascuti inainte de 1900 (nu e cazul la noi, ca angajati) cit si cei nascuti dupa 2000. 5/6 reprezinta sexut celor nascuti intre [2000-2999].
        7/8 e sexul rezidentilor straini.
        Am un caz cu 5 nascut 2002 (minor 6 ore)….. si nu da eroare de CNP.

  2. Buna ziua !
    Am un salariat care a plecat pe 09.04.2020 .Am trecut la data incetare contract , dar cand deschid luna noua ex. mai , iunie inca imi apare la salariati . Ce trebuie sa fac sa nu-l mai preia in lunile urmatoare ?
    Va multumesc mult !

    • In programul vechi, el ar fi fost sters cand deschideai luna noua, adica Mai. Am suspendat aceasta functie odata cu Covid-ul deoarece omul putea sa aiba somaj si desi plecat trebuia sa apara in urmatoarea luna pentru a putea fi declarat in D122 . Si atunci am lasat la latitudinea utilizatorului sa stearga pe cine trebuie. In cazul tau, daca omul nu a avut somaj in Aprilie, poti sa-l stergi manual din program la Mai. Daca a avut somaj, trebuie pastrat la Mai si sters la Iunie. Asa au vrut guvernantii, eu ce sa mai zic.

      • Problema este ca ar trebui o precizare: La cei plecati pe luna urmatoare lunii plecarii (cind ar trebui sa se raporteze somajul din luna anterioara) NU se poate pune pontaj “0” cum ar fi normal. E obligatoriu pontare “FS”, altfel nu-l raporteaza in D112. In schimb apare si reversul:
        pontat “0” dispare din statul de plata si pontaj, cum e normal iar “FS” apare in pontaj si stat cu sume 0 (adica pastrat fortat pe stat).
        Cel putin asa am reusit eu sa-l fac sa raporteze in iunie pentru mai (partial ST)

        • da, asa e ! In declaratie va apare ca suspendat dar el este plecat deja. Nu am gasit alta solutie ! In fine, poate se termina cu nebunia asta cu mutatul veniturilor dintro luna in alta, care ne-a dat multa bataie de cap si ne-a tinut in casa, efectiv toata primavara. Cel putin noi din bransa asta, am fost cei mai loviti.

  3. Mintea de pe urma.

    Am depus la vremea ei D112 aprilie. Neavind sume >0 pe CAM, nu genereaza automat sectiunea CAM=0, doar Imp, CAS, CASS.
    Am depus-o asa, a fost validata de sistem.
    Dupa care primesc atentionare ANAF ca aveam obligatia declararii CAM aferent 04.2020.
    Acum urmeaza sa depun rectificativa cu sectiune CAM generata manual.

    O spun mai mult pentru utilizatori, probabil vor primi (o parte) astfel de instiintari.

    • Da ? Vectorul trebuie sa contina toate conturile chiar daca sunt pe 0. Inainte era un buton care genera tot vectorul de obligatii pe 0, dar l-au scos, asa ca trebuie adaugate cu mana ! Asta puteau sa o faca si ei automat, dar probabil sunt dornici de “comunicare” !….)))

  4. Care lista suplimentara AJOFM? Tocmai am depus pe aici.gov.ro pentru ST mai si nu cerea decit lista angajati si cererea/declaratia. Sa inteleg ca o vor cere suplimentar, prin mail?

      • Daca spui mare, posibil >300. Lista de angajati este .pdf. Posibil sa fi vrut ca sint multi dar nu 300 (sa scuteasca omul munca) sau >300 si nu incap in .pdf.

  5. Buna seara!
    Am 3 salariati cu lucrat +somaj tehnic in martie si la generare D112 am erori de validare:
    eroare regula: A21.1: (pt. codOblig=602) suma introdusa (123) = suma calculata conform regulii (0).
    Nu stiu de ce!
    Impozit pe luna martie pt.ST este 90 lei, iar pt.lucrat aprilie 33 lei, total 123.

    • Nu ai citit ce am scris in site. Martie nu se raporteaza cu formularul nou. Formularul nou lucreaza dela Aprilie incolo ! De aceea v-am rugat, inainte de a face upgrade la noua varianta sa faceti rectificative la Martie daca e cazul cu programul intermediar care a fost activ pana in 22.05.2020 Ce ai raportat la Martie initial, despre oamenii acestia ?

      • La martie am declarat lucrat pana in 23 si fara plata din 24.
        Am intrat pe martie ieri și în loc de ,FP am pus ST, am revenit la aprilie și am generat declaratia.

          • In luna martie salariatul lucreaza in perioada 01.03.-23.03 , dupa care somaj tehnic de la stat 24.03-31.03.
            Am depus D112 pt.martie cu 16 zile lucrate si 6 fara plata.
            Dupa ce am instalat versiunea din 22.05 am intrat in martie si am modificat cele 6 zile din fara plata in somaj tehnic.
            In aprilie am trecut somaj tehnic pana in 14.04. si lucrat din 15.04 pana in 30.04.
            Am generat D112 dupa toate aceste modificari si a fost fara erori .Am trimis-o si am primit eroarea:eroare regula: A21.1: (pt. codOblig=602) suma introdusa (123) = suma calculata conform regulii (0).
            Nu stiu de ce!
            Impozit pe luna martie pt.ST este 90 lei, iar pt.lucrat aprilie 33 lei, total 123.

          • 3 salariati cu impozit salar aprilie 33 lei, si impozit ST martie 90 lei.Total 123 lei.

          • trimite-mi pdf-ul pe mail sa ma uit la el ! Inainte insa, vezi ca la Sectiunea F este un buton rosu numit “Completare F1”. Ala calculeaza impozitul automat. Vezi daca genereaza aceiasi valoare de 123 ! Retransmite dupa aia declaratia !

  6. Ca sa intelegem: actualizarea din 21 mai ce rectificativa genereaza?
    Daca am avut ST in martie si am depus D112 martie cu orele lucrate, fac rectificativa la martie cu update din 21 mai?? Pentru ca am testat si parca duce datele la fel.
    Dupa care depun pe aprilie cu versiunea 22 mai?

  7. La upgrade am urmatorul mesaj
    Upgrade_Salwin 4.00.exe is not commonly dowloanded and may be dangerous.
    Ce pot face?

    • da-i Alow ! Nu pleaca de aici nimic virusat ! Cei dela Google recomanda ca executabilele (exe file) cand sunt in mail-uri sa fie trase prin RAR, si noi n-am facut asa ! Dealtfel, demult virusii nu se mai ascund in executabile.

      • Pe IE apare ceva asemanator: This programm is not commonly downloaded and could harm your computer.
        Publisher apare ca Unknown. E generat de “Smart screen filter”.
        Nu apare numai la atasamente. Daca stii sursa si e de incredere, descarci.

        • Am explicat Liviu, daca trimiti pe mail un program executabil (exe file) apare acest mesaj. Mesajul este de avertizare in sensul ca, sa nu descarci fisiere cu extensia exe NECUNOSCUTE ! Pe asta il cunosti asa ca da-i “Permite” ! Pentru ei “fisier exe necunoscut” este orice fisier exe, care nu este al lui Microsoft & Partenerii. Daca fisierul exe este tras prin RAR, atunci nu mai zice nimic. Dar nu am vrut sa complicam lucrurile. Plus ca mesajul asta cand apare, cand dispare, de zici ca e functie de sezon. )))

  8. Buna ziua, cu milioanele de scuze, pentru ca dumneavoastra dati explicatii dar mai sunt si unii ,,greu de cap,, ca mine ;)), cer o lamurire.
    In luna martie am avut o singura persoana cu concediu parinti, am declarat-o in 112 normal (caltfel nu aveam cum solicita suma pt ea de la ajofm), acum ar trebui sa fac rectificativa la luna martie?
    2. in d112 de acum se declara somajul tehnic pt luna martie?, iar cel din aprilie se va declara in iunie 2020? nu am avut somaj tehnic in martie.
    multumesc mult.

  9. in sfarsit a aparut D112 nou!Reusiti sa faceti noul up-grade pana pe 25?Sau cum ne sfatuiti sa procedam?Multumesc!

  10. Ca o sugestie: se pot publica ultimele 3 (sa zicem) upgrade-uri in loc de ultimul?
    Personal l-am prins pe cel din 18 “la mustata” – si asta pentru ca ma uitam pe anaf, vedeam aceeasi versiune D112 si presupuneam ca nu s-a modificat programul. Poate cineva a ratat unul din upgrade-uri, mai ales acum, cind se succed rapid.
    repet, doar sugestie.

    • Cu mare placere dar trebuie sa lucram putin la site si timpul este foarte limitat. Suntem putini si solicitarile vin din toate directiile. O sa facem si o arhiva cu upgradarile. Iti dai seama ca SalWin pentru noi este “munca in folosul comunitatii”. Avem in schimb mentenanta la programul mare ATC 3.00 care este ucigatoare. (gestiuni, casa,banca,balante de toate neamurile, efecte,salarii) Si astea sunt pe bani. Ziua are si la noi tot 24 ore.

  11. Buna ziua,
    As dori sa ma ajutati cu urmatoarea situatie: am instalat ultimul up-date cu prezervare de date si cand vreau sa listez statele pe formatii imi da urmatoarea eroare: “total field must be Date or numeric. Eroare 1646 Method comand.1 click”.
    Ma puteti ajuta, va rog?
    Multumesc anticipat!

  12. Buna ziua!
    Am instalat ultima versiune si la listare stat de plata apare urmatorul mesaj :
    Total field type must be Date or Numeric.
    ERROR:1646 Method command1.click
    Eroare neanticipata si netratata de sistem
    Va rugam informati proiectantul sistemului sau reprezentantul service!!

  13. Simulare la aprilie.
    sal min 2230 toata luna ST.
    Brut 1673
    Cas 418
    Cass 167
    Net 1088
    Imp 109
    Salnet979
    TOTRET 694
    Rest plata 979
    TotalNet (SOMAJ) 978

    Unde e “leul ala” (vorba lu’ Moromete)? E din rotunjiri?

    Revenind la D112:
    Am depus D112 la martie cu zile lucrate.

    Acum ar trebui sa refac calcul, sa fac rectificativa martie dupa care
    pontaj aprilie ST calcul, D112 aprilie asa cum e?

  14. Buna ziua!
    Veniturile din somaj tehnic platit de Stat si incasat pentru luna martie nu am inteles unde se trec. Daca trec in pontaj la ore somaj tehnic 48h corespunzatoare 6 zile somaj tehnic martie, suma primita este de 456 lei si programul calculeaza 502 lei.
    Multumesc.

      • Brutul primit este de 456 lei, pentru 6 zile ,salar minim adica 2.230 lei.
        La avans salarii se trece suma neta, adica restul de plata.Nu?
        Cum apare in D112 somajul tehnic pe martie si statul de plata.

        • SalNet=2230*75%*65%*90%*6/22= 267 lei unde

          Explicitare formula :
          SALARIU SOMAJ=2230*75% =1673
          CAS =1673*25%=418
          CASS=1673*10%=167
          IMPOZIT=(1673-418-167)*10%=109
          VENIT NET=1673-418-167-108=980 pentru toata luna
          Sal NET ptr 6 zile =980*6/22=267 lei ( 6 zile din 22 zile lucratoare la Martie 2020)

          Aceasta valoare de 267 lei o operati la Avansuri Salarii.

  15. In documentatii scrie:
    “langa Restul de Plata total, dedesupt s-a scris in clar Netul rezultat strict numai din somaj.”

    La mine de fapt scrie asa
    979
    Sal Net din
    (Fond Sal)
    0
    Adica taman pe dos.

    Nu “circotesc”, o arat pentru o eventuala corectie in documentatie

    Si acum intrebare: Daca ANAF nu publica pina pe 23 D112 mai depunem sau ba?
    O depunem pe cea de pina acum si va intra pe zero?

      • Daca in martie a fost somaj tehnic, acesta se reporteaza si se declara in Aprilie, asa cum am precizat in documentatie. In Martie vor figura doar veniturile pentru perioada lucrata. In Aprilie vor figura veniturile pentru partea lucrata din Aprilie + Venituri din somaj din luna Martie. Veniturile din somaj la Aprilie se ignora pentru ca ele vor fi “pasate” la luna Mai. La fel va fi si la luna Mai !

        • Asta am inteles, in cazul in care se publica declaratia noua. Intrebarea se voia a se referi la cazul fatidic in care nu se publica noul format.

          • Este exclus ca Declaratia sa nu apara ! Daca a aparut proiectul si nu apare declaratia atunci NU RAPORTEZI NIMIC pentru ca inseamna ca statul este in faliment.

    • Da, s-a modificat modificarea, in sensul ca am optat pentru NET SOMAJ deoarece se calculeaza foarte usor si anume VEN75*65%*90% adica din VEN75 se calculeaza 25% cas, 10%cass, 10% impozit, fara deduceri, fara facilitati (la constructori) . In plus daca aceste sume se trec pe Avans Salarii atunci cand se platesc, programul poate emite un stat de Avans care serveste ca proba ca banii au fost virati in cele 3 zile salariatilor. Orice alte avansuri daca s-au dat, se trec in alte campuri de retineri, pentru a lasa liber campul Avans Salarii strict pentru somaj.
      In noua upgradare asa va fi ! Asteptam sa publice declaratia pentru ca este gata, dar nu sunt gata cei ce modifica validatorul din serverul ANAF.

  16. Buna ziua !
    Va rog mult sa-mi spuneti cum introduc un concediu medical cod 03 ( accid. de munca ) pentru a aparea ca indemnizatie suportata de FAAMBP (decontat de casa de pensii ) .

    • Pui suma manual la decont FNUASS in macheta de CM. Acest tip de CM-uri fiind foarte rare nu le-am tratat in mod special. In declaratie intervi manual, daca duce CM-ul unde nu trebuie si corectezi !

      • Un singur lucru e mai “neclar” acolo: faptul ca trebuie sa alegi singur cite zile unitate si cite FNUASS si nu o face programul. In rest apare sume..tot

          • Buna ziua !
            Nu e vorba sa nu fac eu nimic , dar concediile pentru accidente de munca sunt decontate de casa de pensii din FAAMBP( fond de accidente de munca si boli profesionale ) si la ele nu se calculeaza decat impozit . La concedii medicale sunt doar doua optiuni platit de angajator sau platit de FNUASS .
            Imi cer scuze ca v-am deranjat , dar am crezut ca este o alta optiune de introducere a accidentelor de munca .
            Declaratia 112 am facut-o manual , se introduce doar la centralizator C3 . Nu se mai introduc concediile medicale in declaratie.
            Nu se calculeaza nici CAS , nici CASS ,ci doar impozit .
            O zi frumoasa !

          • Glumeam bineinteles ! Dar e bine ca ai studiat problema pentru ca iata, noi nu stiam acest lucru. Niciun deranj, aceste precizari dinpotriva, ne sunt de mare folos.

  17. Buna ziua ! Dupa actualizarea din 29.04 nu pot intocmi declaratia 112 . Imi apare urmatorul mesaj: Aplicatia externa este in lucru . As dori sa fac d112 la firmele la care nu am somaj tehnic .
    Va multumesc mult !

    • Da ! Noi am contat pe ideea ca noua D112 va apare ceva mai devreme. Azi sau maine vom face un upgrade ca sa dam drumu la vechea declaratie strict pentru cazurile cand nu exista somaj. Cu toate ca se pare ca ANAF a terminat ceea ce avea de facut si probabil Luni e posibil sa apara declaratia noua care lucreaza si pentru cei cu somaj si pentru cei fara. Noi am blocat-o tocmai, pentru ca cei neatenti, sa nu dea declaratia de somaj cu fostul formular si sa se culce pe urechea ca totul e ok ! Oricum noua declaratie este o crima pentru cei cu somaj. O sa postam comentarii, unde o sa explicam ce si cum face noua declaratie, cum sa va integistrati contabil si toate cele.

  18. Buna ziua!
    dupa actualizarea din 29.04 programul da eroare :”variable orest is not found.errror 12

    • Vedeti ca upgradarea se face in 2 pasi. Odata se executa executabilul descarcat, a doua oara se executa executabilul prezent pe ecan (rosu) cu indicativul “U” ! Cred ca nu ati executat programul din ecran.

  19. Buna ziua!
    Pentru luna aprilie am combinat angajati cu zile munca si zile de somaj tehnic.In varianta actuala a programului este posibila intocmirea statului?In ce masura este corecta ,unde anume trebuie operat somajul tehnic.
    ex: Salariat somaj tehnic 01-22.04// activ 23-28.04// somaj tehnic 29-30.04
    Multumesc.

    • Se poate face cu actualul soft dar ne complicam deoarece partea de somaj nu e cu deduceri, CAM-ul nu se plateste la somaj……. Daca ar fi dupa mine as plasa sumele calculate cu mana, in Avansuri, ca sa pot da ceva oamenilor, iar cand ar veni programul as da restul de lichidare. Daca insa aveti putina rabdare, vom publica azi sau maine programul fara declaratie, urmand in acest fel, ca sa facem 2 upgrade. (unul ptr program si unul pentru declaratie cand va fi gata) Azi sau maine !

      • Multumesc mult!
        eu am rabdare,dar intrucat somajul il vom platit din fonduri proprii initital ,trebuie intocmit statul pt a opera in registrul de casa.Multumim mult,pt program este f util!Eu am operat zilelele lucrate normal,restul le-am trecut “FP'” ,iar sumele somaj tehnic ,le-am plasat in “alte venituri”.Diferenta probabil apare la calcululul impozitului unde pt partea de “alte venituri” nu ar trebui sa lucreze deducerea.
        Inca o data multumesc!

  20. Plata sumelor aferente somajului tehnic Covid19 de la angajator catre angajati se face in cele 3 zile. Dar e OBLIGATORIU ca aceasta plata sa se faca in conturi ale angajatilor sau se accepta si plata in numerar? Intreb pentru ca am senzatia ca am citit undeva ca plata se face in contul angajatului dupa retinerea cotelor. In alte parti am citit “sec” “plata se face in 3 zile”.

  21. Buna ziua, va fi vreun mod de completare in program cu noua modificare si anume 75% pentru concediu copil, cu situatia asta de urgenta?
    vor modifica oare d112?
    multumesc si multa, multa sanatate.

    • Este prea devreme pentru intrebarea asta ! Solutia exista si acum fara modificari in program, in sensul ca pontajul se face pe “FP” iar pe “Alte Venituri” se pune 75% din salariu de incadrare. Corespomdent in declaratie ar fi Oreluna pe “Ore suspendate” si “Tip Asigurat dpdv Contract Munca” ar fi 18, adica venituri fara pontaj. Este posibil sa inventeze un nou tip de asigurat si atunci il inventam si noi. Asta pentru cei care vor fi in 75%. Cum va fi cu concediile medicale, concediile de odihana….etc nu stim. Deocamdata a vorbit doar premierul si lucrurile acestea nu se rezolva prin Ordin de Ministru ci prin Ordonanta de Urgenta. D112 nu stiu daca sau cum va fi modificata. Vom vedea !

  22. Buna ziua!
    Folosesc programul din 2016 si am facut upgrade de fiecare data cand a fost nevoie si nu am intampinat nici o problema. Dar la ultimul, din anul 2020 imi apare eroarea ,, Memo file c:\salwin\upgrade\files\sal.fpt is missing or is invalid” , neavand posibilitatea sa continui chiar daca apas pe ignore. Si dupa incercarea de actualizare nu mai pot folosi programul deoarece imi da eroare la orice operatiune doresc sa efectuez.

    • Mergeti in folderul c:\salwin\fasl01\2019\12 si de acolo copiati fisierul sal.fpt caruia ii faceti “paste” in c:\salwin\fasl01\2020\01,02….. Dupa aceea, intrati in program si pentru fiecare luna din 2020 actionati modulul 23 cu optiunea 3 (Reindex Fisiere Tabelare) ! Daca nu va descurcati dati-ne un tel ! Ca o regula generala este bine sa stiti ca indiferent de program si de situatie, NU SE SARE PESTE ERRORI CU IGNORE. Cand dati Ignore programul nu mai controleaza datele si se poate intampla orice, chiar daca aparent vi se pare ca merge.

  23. Buna ziua !
    Va rog sa-mi spuneti cum introduc un contract de munca cu 5 ore pe luna .In tupurile de incadrare nu am aceasta optiune .
    va multumesc 1

    • Sunt multiple incadrari pe care Codul Muncii le permite, dar D112 nu are corespondent pentru ele. Si atunci trebuie sa improvizezi. In concluzie incadrezi salariatul cu P1 si manevrezi numarul de ore din Pontaj. Adica il pontezi doar 5 zile. Asa face toata lumea cu incadrari dinastea ciudate. Tu stai bine, au venit unii, cu program de 1/2ore pe luna. Culmea, contractul inregistrat la ITM.

  24. Buna ziua !
    La luna februarie apar 28 zile . Se poate modifica cumva sa apara 29 zile sau trebuie sa faceti d-voastra modificarea ?
    Va multumesc!

  25. Acum observ o manifestare “interesanta” a programului:

    Am creat o firma cu incepere din aprilie 2019, am populat-o cu salariati, am sters firma model..
    Acum, apasind Fisa istoric salariat..apar doua persoane (nu le dau datele pe motiv de “GDPR”), una ca director economic alta ca vinzator / zugrav. Probabil stiti despre ce e vorba.

    Sa inteleg ca stergind firma “test” au ramas “orfani” si s-au “atasat” primei firme introduse?
    Nu am creat mai multe firme sa vad ce se petrece cu ei (daca se ataseaza de toate sau de prima “iesita in cale”).

    • Da, cred ca e dela noi ! S-a mai intamplat ! Ignora-i si rezolvam la primul upgrade ! Sunt date de test, pe care uneori baietii uita sa le curete ! Vreau totusi sa stiu daca noua unitate are codul 1, adica daca ai adaugat-o in locul celei demonstrative. Corect ar fi fost sa creezi o unitate noua fresh, cu urmatorul cod disponibil respectiv nr 2.

      • Ca sa raspund la intrebare: am testat pe doua PC, la una era 1, la alta era 2. La ambele apare. Si in urma update-urilor apar altii.

        • Da, mi-aduc aminte. Am uitat de problema asta. Dar repet, nu mai folosi firma Demo, modificata. Inregistreaza o firma noua si vezi daca e tot asa ! O sa verific sa vad daca sunt date parazite ! Dar pentru ca ele se manifesta la fisele istoric esti liber sa le ignori.

          • Am spus, apar pe doua firme fantoma de test: una cu ID 1 (demo rebotezat) si alta cu ID 2 (creata de la zero). Numai ca apar alte persoane in cele doua cazuri. Pe 1 apar unele, pe 2 altele.

          • De unde ? Ne-ai bagat in ceta ! Da-mi un tel intr-o dimineata, sa ma uit direct la tine. Noi am verificat si nu sunt date parazite ! Dar orice pe lumea asta…. e posibil. Acuma trebuie sa sti ca fisierul istoric cuprinde salariatii care au fost angajati in decursul timpului, impreuna cu datele esentiale din acea perioada. Este posibil ca la data curenta un salariat sa nu mai fie in program, dar istoricul lui se pastreaza. Fisierul istoric nu poate fi editat manual, el fiind gestionat strict de catre program pe baza arhivelor. In cazul unei societati noi evident acest istoric nu exista, el urmand sa fie complectat in timp. Niciun upgrade nu se atinge de acest fisier, deoarece el este folosit la multe lucruri (adeverinte de venit, concedii medicale….etc). Daca ai numai date de test, descarca un Kit-full de pe site, instaleaza-l si repeta figura cu cele 2 societati. Ma gandesc ca aceste date istorice, sa nu fi fost “mostenite” dela variante mai vechi, in care s-au mai strecurat astfel de erori. Datele parazite pot fi sterse manual din istoric, dar numai de catre cei ce cunosc fox-ul sau lucrul cu baze de date. Automat nu se poate face acest lucru, pentru ca trebuie sa sti precis ce stergi. Daca ai numai date de test descarca Kit_full fresh de pe site, ca sa avem certitudinea, ca vorbim de ultima varianta de program. Totusi existenta unor date parazite in istoric, nu afecteaza functionarea corecta a programului. Mai grav era daca lipseau date din istoric. Datele parazite te deranjeaza doar ca le sti acolo, in rest ele nu participa cu nimic in algoritmii programului.

          • Am testat si pe un program cu date reale. Pe 1 si 2 apar date “parazite”. Pe 3 nu, apar doar date din firma.
            1 e cu date din 2019 (atunci e data initiala), 2 e cu date din 2020, 3 cu 2020. E posibil ca testele sa le fi facut pe 1 si 2?
            Ca sa sterg manual ar trebui ca acel fox sa si functioneze. Din pacate pe W10/64 nu doreste acest lucru. “…due to an incompatibility with x64 systems”….Asa ca las asa, practic nu deranjeaza. Singura temere e sa nu se propage pe te miri unde.

            Daca fac asa:
            -dezinstalez actualul program.
            -reinstalez varianta 11.02.2020.
            -repun datele in program (pe cele reale) ar putea disparea sau ele ramin in .dbf?
            Sau, eventual sa repun datele pe un PC cu x86 si sa incerc “perierea” acolo, apoi sa le mut pe actualul sistem?
            O sa incerc si varianta cu telefonul intr-o dimineata cind o sa iau actualul laptop cu mine. TeamViewer sau AnyDesk..

          • Daca ai si date reale, e bine sa-l lasi in pace si sa ma suni. Fox-ul pe care il ai acolo e antic si noi il folosim rareori pentru editarea formatelor de tiparire de catre reselleri nostri la diverse pretentii ale clientilor (titulaturi de rapoarte, Semnaturi….etc). Exista insa VisualFox9 care lucreaza si pe W10/64 biti cu care se poate edita orice baza de date. Dar, daca nu ai minima experienta, nu te baga ca strici. Daca esti curios, o sa vezi cum fac eu si o sa faci la fel pe viitor, daca va fi cazul.

          • Vezi ca l-am curatat eu si ti l-am trimis pe mail. Totul se datoreaza faptului ca initial te-ai jucat prea mult pe el cu datele de test existente atunci, nestiind cum face el inregistrarile. Ulterior ai creat o societate reala modificand societatea DEMO. Intre timp, ai mai creat o unitate noua (nr 2), deasemenea ptr joaca unde ai pus-o pe Ioana, ai testat si acolo ce ai testat, ai intializat 2-3 luni, dupa care ai sters-o pe Ioana si ai transformat societatea in societate reala. Ioana bineinteles a ramas in istoric ca un fost angajat. Asta presupun ca s-a intamplat. Deci deacum incolo cand creem o societate incepem sa lucram cu date reale direct, nu o mai fluturam cu teste.

    • Da ! Va fi un update prin februarie, atunci cand se va raporta de fapt ianuarie !. Modificarile nu vor fi de anvergura. Se va schimba salariul minim iar la povestea cu part-time, este suficient sa se debifeze aplicarea OG4/2017 din modulul 18 (Tipuri de Incadrare) pentru part-time BAZA, adica acei salariati care nu mai au alt job. Operatia se poate face si manual fara niciun upgrade, daca deja ati trecut la luna ianuarie. Probabil va apare si o noua D112, conform obiceiului. Apropos, nu se schimba cotele de impunere, ci bazele de impozitare.

    • Copiati pur si simplu folderul “SalWin” in noul calculator. Daca a fost instalat in partitia “C” il puneti in noul calculator, tot in “C”. Daca doriti sa-l puneti in alta partitie trebuie sa umblati la setarile de Retea (iconita din stanga din prima pagina) unde precizati noua partitie.

  26. Cind ruleaza a doua parte a update-ului apare ca data update 18.11.2019. Adica noiembrie. Nu cred ca e un impediment, de aia o vreau ca atentionare, poate si altii vor vedea si se vor speria!?!

  27. 1. Am facut o gafa si trebuie sa depun D112 RECTIFICATIVA din luna aprilie..
    O generez, e OK.
    De multe ori am observat un fapt: daca depun declaratia aferenta unei luni anterioare cu formularul valabil in ziua depunerii la incarcare pe ANAF da eroare de formular. Ca atare ar trebui folosit formular valabil in luna anterioara. Asta presupune ca ar trebui sa iau toate formularele vechi, sa le suprascriu in program si sa generez asa? Stiu ca e gafa mea dar..se poate cumva automatiza asta?
    2. Angajatii cu contract N8 sint generate exceptati de la plata CAS CASS. E bine asa? La mine sint toti 2080 8 ore.

    Multumesc.

    • Nu ! Nu e bine ! Ia fosta declaratie, sterge-i semnatura, executa modificarile manual si resemneaza ! In aprilie programul lucra cu alti algoritmi. Daca am fi pastrat un istoric al algoritmilor ar fi iesit un program cat casa, aproape inutilizabil la cate modificari au fost. Aceasta este ratiunea pentru care, anumite perioade anterioare sunt blocate prin upgrade. Adica ele pot fi consultate dar se refuza calculul. Ca regula generala, rectificativele se fac totdeauna manual pe formularul original dela data respectiva, prin stergerea semnaturii. Daca intre timp ati actualizat stick-ul de semnatura …e nasol. Trebuie sa coborati un formular gol dela vremea respectiva si sa incercati sa importati declaratia in cauza. Fisierele import/export sunt fisiere XML. Daca sumele diferenta sunt nesemificative, atunci lasati-o asa ca nu crapa cerul. Numai cine nu face nimic, nu greseste !

    • Pentru pct 2 pe care l-am citit acum, sa sti ca markajul Exceptat/Neexceptat nu are nicio valoare la contractele full-time 8 ore. Acea selectie lucreaza doar la contractele Part-Time. Daca despre asta este vorba nu trebuie sa faci nicio rectificativa.Exceptat/Neexceptat se refera la salariatii cu part-time care aplica sau nu aplica OUG3/2018 (impozitare la brut sau SalMin), iar nu ca ar fi scutiti de plata CAS,CASS.

      • Stiu ca nu se refera la scutire ci la calcul CAS/CASS la brutul real.
        Rectificarea trebuie sa o fac din cauza unei diferente de deducere personala. In viteza am considerat ca acel 510 se aplica la 2080. Adica, asa cum era anul trecut, la 1950 care era si salmin se aplica 510. Diferenta de impozit 5 lei/luna la cei cu 2080 N8

        • Daca ai folosit programele noastre, ti-aduci aminte ca noi am indicat ca la fiecare upgrade mai important, sa se faca o copie de siguranta a folderului SalWin (SalWin.rar) care sa se puna bine insotita de data la care a fost facuta. Daca ai o astfel de copie de siguranta, din acea perioada, instaleaz-o in alta partitie (e:,f:,..etc) sau alt calculator si refa prin program declaratiile. Programul nu o sa-ti ceara decat sa precizezi partitia in care se lucreaza. Partitia de lucru o precizezi utilizand iconita de retea din prima pagina.

  28. De dimineata am gasit actualizarea din 12.12.2019. Pe care am facut-o pe un PC pentru teste. Acum, pe seara, acasa, am gasit actualizarea din 13.12.2019. Ce fac, le rulez pe amindoua pe rind sau merge numai cea din 13? Sint diferente majore intre ele?
    Multumesc.

  29. Un angajat cu norma intreaga la o firma A sustine un interviu la o firma B. Este acceptat sa spunem cu 16 decembrie la firma B. In acelasi timp vrea sa ramina angajat la firma A dar cu 2 ore pe zi.

    In cazul asta la firma A el va fi 1-15 decembrie norma intreaga, loc de munca principal iar 16-31 decembrie P2 loc de munca secundar.

    Cum se poate face asta in SalWin incit si D112 sa fie corect completata?

    Multumesc.

    • Angajatul respectiv se mai inregisreaza inca odata in program (acelasi nume, acelasi CNP), pe o noua marca, cu tipul de incadrare P2. Se ponteaza pe norma intreaga perioada 1-16 dec iar pe al doilea contract cu 17-31. In declaratie ambele contracte vor apare cumulat in Sectiunea B si programul SalWin stie sa faca acest lucru. Diferenta intre contractul P2 si contractul P2 baza este aceea ca pe contractul P2 baza actioneaza si deducerea. Evident salariatul nu poate beneficia de deducere pe ambele contracte, cu toate ca, dupa parerea mea, in speta dumneavoastra, se poate, deoarece contractele nu actioneaza in acelasi plaja de timp. Deci n-ar fi un capat de tara daca ati selecta P2 baza. Ramane la alegerea dumneavoastra.

      • Unde gresesc? am facut acum un test..si nu apare decit 1-15 cu 8 ore in D112. Apare 01.12.2019 inceput, 15.12.2019 sfirsit. O singura pozitie cu 8 ore.

        Baza calcul e corecta, 1300 (la 2080 si 520) dar pe stat apare rest plata 811 pe cind in D112 suma incasata 642.
        Impozit 34 aferent a doua salarii 17 si 17.

        Adica: Angajat 1 CNP1 Contract N8 1-15 dec. 2080 salariu
        Angajat1 CNP1 Contract P2 16-31 dec. 520 salariu (aferent 2 ore = 2080/4).

        Puteti face o simulare? Poate gresesc eu?

        Multumesc mult.

        • Nu gresesti nicaieri ! Contractele sunt cumulate (ca valoari), insa cu orele lucratoare dela primul contract.Dar facand simularea acum intradevar sunt niste chestii. Dar observ ca restul de plata din D112 nu corespunde cu suma resturilor de plata din state. Lasa-ma sa ma uit si te anunt aici care-i problema.

          • OK, multumesc. Asta observasem si eu dupa ce am postat, ca doar rest plata trebuie modificat “de mina”.

          • Oricum e bine ca ne-ati atras atentia. Problema era ca sunt situatii in care cumulul de contracte genereaza zile si ore lucrate mai multe decat cele din luna. Acest lucru se intampla cand ambele contracte sunt active toata luna. De exemplu exista situatii in care un acelasi salariat are un contract 8 ore si un contract 4 ore, la acelasi angajator, in acelasi timp. Se aduna in acest fel 168+84=252 ore lucrate !! Declaratia dupa cum vedeti prevede un singur tip de incadrare, un numar maxim de ore lucrate egal cu orele din luna si atunci cel de-al doilea contract trebuie “convertit” cumva la primul tip de incadrare, iar pontajul restrans la numarul de ore lucratoare din luna. Nu este cazul dumneavoastra, dar sunt frecvente astfel de situatii. Chiar acum incercam sa gasim o solutie. Noi va rugam sa faceti urmatorul upgrade pe care o sa-l postam, cand probabil vom rezolva aceasta problema.

  30. Cum incadrez un MINOR de 17 ani cu norma intreaga?
    La acestia durata normala de munca este 6 ore, nu 8. In lista de contracte nu vad N-6, numai ceva P6 si P6 Baza. Numai ca asa in D112 il trece “cu timp partial”. Multumesc

    • Intro astfel se situatie ai mai multe solutii :
      1. Sa-l lasi pe P6 in program si sa-i modifici incadrarea manual in D112. In aceasta situatie trebuie sa-i bifezi deducerea in optiunea 18 “Tipuri de Incadrare”. In acest fel te asiguri ca programul va retine corect impozitele aferente. Nu este niciun capat de tara. Sunt multiple incadrari pe care Codul Muncii le permite, dar D112 nu are corespondent pentru ele. Si atunci trebuie sa improvizezi.
      2. Sa-ti construiesti singur aceasta forma de incadrare, tot prin intermediul modulului 18. Atentie, numarul de ordine al noului tip de incadrare trebuie sa fie mai mic de 50, deoarece numerele de ordine mai mari ca 50, sunt rezervate pentru incadrari speciale (arenda, mandat…etc) De exemplu dumneavoastra puteti utiliza numarul 36. Aveti grija ca la noul tip de incadrare numarul de Ore Norma (dreapta sus) sa fie 6. Denumiti noua incadrare “CTR MUNCA N 6 ORE”.

  31. SalWin dupa update din 02.12.2019. Reindex, recalcul, D112, Executie aplicatie D112…Variable P_C not found. Cancel-Ignore-Help.
    Help inactiv, Ignore deschide un pdf fara luna..Cancel inchide programul complet

    • Nu ati fost atent ! Upgradarea se face in doi pasi. Se executa pachetul descarcat Upgrade_SalWin 4.00, care asigura actualizarea programului executabil dupa care, se executa cel de-al doilea program care se autoposteaza pe desktop cu iconita rosie numit Upgrade_SalWin_2019.12.02.exe care modifica structura unor fisiere atat pentru perioada curenta cat si pentru arhive (pentru compatibilizare). Dumneavoastra probabil ati executat doar primul pas al operatiei de upgrade. Deasemenea asigurati-va ca orientati fisierul upgrade catre discul unde este instalat SalWin (C:, D:, E: sau altceva) Reluati procedura Upgrade, respectand indicatiile de mai sus. Daca problema persista sunati-ne si va ajutam cu placere.

  32. Buna ziua,

    Am schimbat unitatea pe care lucram. Am hardul vechii unitati atasat extern de noua unitate. Pot accesa programul de salarii, dar la up-grade… cum fac? Trebuie luate datele de pe vechiul hard? si daca da imi puteti spune ce pasi trebuie urmati, va rog?

    Multumesc anticipat pentru ajutor,

    Zi usoara va doresc!

  33. Buna ziua! Am facut upgrade , totul in regula dar cand trec la luna urmatoare -octombrie programul se blocheaza.
    Ma puteti ajuta?

  34. Buna, am o problema la inregistrarea unui salariat nou, nu ma lasa sa trec data angajarii 01.07.2019. Orice data anterioara o pot trece doar cea de 01.07.2019 nu.
    Multumesc frumos pt tot ce faceti pt noi.

    • Depinde in ce luna faci aceasta angajare ! Daca esti in luna 06 (ca luna curenta), normal ca nu poti sa-l angajezi cu data de 01.07.2019. Este ca si cum l-ai angaja in viitor. Trebuie mai intai sa treci la luna 7 si atunci poti face inregistrarea !! Presupun ca despre asta e vorba, deoarece nu am prea multe date. Daca nu-i asa, posteaza din nou ca sa ne uitam cu atentie. Totusi nu-mi aduc aminte de reclamatii pe aceasta tema ! Verifica te rog !

    • Am vazut-o ! Modificarile se adreseaza constructorilor. Se pare ca ceea ce am sesizat noi ultima oara s-a rezolvat. Era vorba despre faptul ca tichetele de masa nu erau incluse in BRUT-ul pe care dansii il luau in calcul la stabilirea facilitatilor in constructii. Salariatii part-time neexceptati cu pontajul complect, pe vechea declaratie, se bucurau de facilitati. Acest lucru era o greseala a declaratiei, despre care nu am vorbit pentru ca era in favoarea salariatilor. ANAF a descoperit-o si a corectat-o la luna MARTIE. Deci salariatii in constructii cu contract de munca PART-TIME NEEXCEPTATI nu mai beneficiaza de facilitati incepand cu luna Martie. . Corespunzator cu aceste corectii din declaratie am modificat si noi programul.

  35. Buna ziua ! Suntem din Tg. Mures. Am descarcat programul ATC 3.00 acum aproximativ 60 zile. Am lucrat cu date reale si programul s-a comportat excelent. Dorim sa achizitionam o licenta si eventual sa preluam din SAGA, cu care am lucrat inainte, imobilizarile si ce se mai poate. Deoarece am deschis doua noi puncte de lucru, va rog sa ne precizati daca putem lucra intr-o retea rapida in internet, mai multi utilizatori concomitent ? Cum facem cu actele ?

    • Da ! Programul poate lucra in regim ERP. Am precizat acest lucru in prezentare. Contactati-ne in privat, pe e-mailul din antet, pentru ca avem nevoie de detalii despre ceea ce doriti sa faceti. Anumite date pot fi preluate din alte softuri, dupa o prelucrare separata. Trebuie sa vedem. Cred ca va merge.

  36. Buna ziua!
    Va rog, daca se poate , de unde pot sa iau upgrade-urile dintre 20.02 si 10.03.
    Le-am sarit si nu mai pot face calculul salariilor.
    Multumesc!

  37. Buna ziua,

    Intampin urmatoarea situatie: am rulat toate up-grade-urile existente pe site. In program am doua companii. Pe una dintre companii in modulul de operare salariati pot face modificari, la cealalta, din pacate, nu imi apar salariatii, se blocheaza cumva (am trimis mail in acest sens). S-a mai confruntat cineva cu o astfel de situatie?

    Multumesc anticipat de ajutor,

    Zi faina!

    • Asa cum arata in imagine se pare ca executia se opreste intr-un fisier, fara mesaj de eroare . Nu stiu care fisier. Oricum daca face asa numai pe o firma, nu e din program. Am verificat la noi si nu e nimic suspect ! Inainte sa intri in Modulul 1, ruleza te rog modulul 23/3 (Reindexari fisiere) pentru firma respectiva si vezi ce se intampla. Daca nu-i dai de cap da-ne un telefon dimineata intre 9-12, intram la tine daca ai TeamViewer, ne uitam si o rezolvam. Tine-ne la curent In niciun caz sa nu operezi inca o data datele ! Da ?

      • Buna dimineata!!

        Rezolvat!! Am rulat modulul indicat de dumneavoastra si acum este in regula!

        Sarut-mana mult de ajutor!

  38. Buna seara !
    Nici dupa upgrade din 23.02.2019 , nu apare in nota contabila CAM 2.25% si nici cheltuiala angajator conf. OG 4/2017 ( pt.cm timp partial ) .
    Va multumesc pentru rabdarea si ajutorul pe care ni le acordati !
    O seara minunata !

    • da ! E posibil pentru ca variabila CAM s-a splitat in doua variabile CAM pentru 2.25% si CAM pentru 0.3375 insa in viteza cu care s-a lucrat uitaram sa transpunem lucrul acesta si in Nota Contabila. O sa facem un Upgrade intermediar sa corectam problema ! Multumim ca ne-ati atras atentia !

  39. Buna dimineata
    Nu pot sa introduc orele lucrate pe luna ianuarie deoarece la ore lucratore in luna este 0 si imi da eroare.
    Dupa ce am actualizat programul.

    • Va rog sa faceti ultimul Upgrade !! Atentie ! Upgradarea se face in doi pasi. Executati odata executabilul descarcat de pe site si apoi al doile executabil care se instaleaza in ecran cu iconita ROSIE ! Neaparat amandoua !

        • Ca in viata de toate zilele toate au o explicatie. E bine sa intelegem ce se intampla.
          Error 39 Numeric Overflow (data was lost) Aceasta eroare se datoreaza unei impartiri a unui numar cu 0. In clasa a V spuneam ca un numar impartit la 0 NU SE POATE (zicea invatatoarea). In liceu spuneam ca un nr impartit la zero are ca rezultat +/- INFINIT. Eroarea aparuta spune acelasi lucru si anume, ca din aceasta impartire rezulta un nr foarte mare care nu poate sa incapa in formatul rezervat (adica INFINIT) . In programul nostru acest mesaj poate apare cand ORELUNA=0, adica atunci cand programul nu gaseste luna in cauza ca sa citeasca orele din luna si atunci variabila ORELUNA ramane pe 0 (in loc de 160 sau 168…) . Deoarece ORELUNA apare in mai multe formule la numitorul unor fractii, atunci evident, apare impartirea cu 0, deci eroarea. Masuri Concrete : Verificati la Optiunea 21 daca calendarul din program cuprinde 2019. Daca se opreste la 2018 faceti ultimul upgrade din nou, dupa care imediat dati 23/3 si la final Calcul Salarii. Dealtfel o sa luam si noi masuri ca aceasta eroare sa nu mai apara sau sa fie documentata, cu exact ce am spus mai inainte ca sa stie omul ce sa faca. Daca eroarea persista dati-ne un telefon, sa vedem ce este acolo.

  40. Nu se poate calcula salarul persoanelor aflate in concediu medical, nu se salveaza concediile medicale. Am introdus datele aferente CM, corect, de mai multe ori.

  41. Buna ziua !
    Dupa Upgrade din 20.02.2019 , nu mai apare in nota contabila contrib. asig.pt.munca 2.25% .Trebuie sa selectam ceva ?

    Va multumesc!

  42. Buna dragilor! Am instalat ultimul up-date, merge totul foarte bine, doar ca eu listez si recapitulatia si nu merge, imi da eroare…. E corect??

  43. Buna ziua !
    Am un salariat angajat cu timp partial , a carui salariu brut este sub salariu minim ,deci neexceptat la plata CAS si CASS .
    In luna ianuarie programul nu imi calculeaza contributiile pe care angajatorul trebuie sa le plateasca in plus pentru acest salariat .Pana in luna decembrie inclusiv calcula aceste contributii .
    Va rog sa imi spuneti cum sa procedez .
    Va multumesc mult !

    • Da-ne amanunte ! Este partial de cate ore ? Trimite o imagine cu fluturasul la atc_srl2000@yahoo.com sa ne uitam ! Am testat cu un “Contract partial 4 ore Baza” si vad ca merge !. Va reamintesc ca salariatii NEEXCEPTATI (dela aplicarea OG4/2017) sunt cei care au in titulatura tipului de incadrare sintagma “BAZA” !.

      • Buna seara !
        Am rezolvat problema , nu introdusesem la coeficienti salarizare salariu minim pentru studii superioare , iar acea persoana era angajata pe un post cu studii superioare .
        Dar acum dupa ce am introdus salariile minime 2080 si 2350 la unii salariati , chiar daca sunt trecuti cu studii generale sau medii , iar salariul minim este de 2080 , imi apare urmaroarea atentionare : Salariul de incadrare sub salariu minim!Atentionare !
        Am mai multe firme la care imi apare aceasta atentionare , dar numai la o parte din salariati .
        Va rog mult sa ma ajutati ! (toti au salariul de incadrare 2080 , iar la studii bifat generale sau medii ).Nu stiu unde este greseala .
        Va multumesc mult !

    • Mai asteptam putin sa apara metodologia la Oug 114 privind salariul minim pentru constructori, care in opinia noastra prezinta neclaritati. Daca nu apare in timp util, vom face un upgrade intermediar (pana vineri) la actualul program cu un nou calendar ca sa permietem operarea avansurilor pe 2019 si vom reveni cu un nou upgrade dupa ce vom face modificarile case se impun in urma ordonantei.

  44. LA MULTI ANI FERICITI !!
    As dori sa stiu daca se va actualiza fisa istoric salariat, respectiv fisa fiscala individuala pentru a acoperii si retinerile obligatorii din salarii.
    In prezent in fisa istoric salariat pentru ultimele 12 luni la sectiunea venit net se cuprinde venitul realizat innainte de retinerea impozitului. E corect asa? sau venitul net= salariul luat in mana.
    Multumesc

    • Faceti mici confuzii, Salariul luat in mana = Rest de Plata ; Venitul Net = Brut-Contributii. Da, uneori, daca salariatul nu are si alte retineri (avansuri, chirii, imputatii, popriri….etc) se intampla ca Rest Plata = Venit Net, dar acest lucru nu este o regula. Adica este posibil ca doi salariati cu acelasi venit net, sa aiba Restul de Plata diferit.

  45. Buna ziua si La multi ani!!

    S-a mai lovit cineva, din intamplare de urmatoarea situatie: vreau sa adaug un nou an la zile si sarbatori legale…. dar nu ma lasa. Problema e ca nu pot adauga nici o luna noua…. cum ati procedat?

    Multumesc!

    Cu ocazia intampinarii noului an doresc sa urez echipei ATC multa sanatate, putere de munca, rabdare si un an nou cu multe momente bune si implinirea tututor obiectivelor propuse!

    La multi ani pentru 2019!!

    • Nu va fi necesar sa adaugati manual un nou an. Am suspendat optiunea de adaugare din considerende de securitate. Fisierul Calendar va fi actualizat cu ocazia primului Upgrade din anul 2019 impreuna cu noile modificari privind salariul minim. Pana atunci evitati sa initializati anul 2019. Cu aceasta ocazie va uram si noi sarbatori frumoase si linistite !

  46. Buna seara.
    Am facut upgrade varianta din 06.11.2018 si am pierdut istoricul medicalelor. Am salvat versiunea veche in alta partitie si acolo exista istoricul.
    Ce am gresit si ce as pot face pt.a remedia.
    Multumesc.

    • Da “Calcul Salarii” la fiecare luna dela Ianuarie 2018 pana la luna curenta. Upgdadarea din 06.11.2018 a fost foarte simpla, deci nu trebuia sa strice nimic. Concediile medicale sunt inregistrate in fisierul CM.DBF aflat in folderul \SALWIN\UNITnn unde nn este Id-ul unitatii prelucrate. Daca ai facut o copie de siguranta nu e nicio problema. Daca tot nu vezi istoricul, dupa operatia indicata, suna-ma si rezolvam direct.

    • O treceti singur, optiunea 21 dupa care dati “Calcul Salarii” si totul va fi Ok ! La optiunea 21 selectati ziua libera si puneti “S” in loc de “L”. Revedeti si pontajul si marcati ziua libera cu “XX”

  47. Buna ziua !
    De la ultima actualizare imi apare urmatoarea problema : nu pot modifica pontajul , daca introduc pontajul , apoi intru sa modific imi apare necompletat si de dubleaza salariatii ( ramane si cel initial si cel modificat ) . Pana acum puteam modifica fara sa fie probleme . Cum pot rezolva problema ?
    Va multumesc !

  48. Buna, nu am facut actualizarea 06.08.2018 referitoare la gdpr iar acum cu ultima actualizare nu s-au incarcat si acele documente. Se mai poate primi acea actualizare? Multumesc mult. Sunteti o echipa super de ajutor.

    • Da o rezolvam, dar momentan suntem intr-un oarece concediu. Probabil in 1 sep stam de vorba. GDPR-ul deocamdata nu reprezinta o problema. Deasemenea o sa facem o arhiva cu toate actualizarile din decursul timpului ca sa eliminam astfel de situatii.

  49. Buna ziua,

    Mare atentie….. S-au modificat codurile bugetare. Azi am vrut sa trimit declaratia si imi da eroare. Multumesc anticipat. Declaratia actualizata e tot cea de pe 09.08.2018, codurile s-au modificat din 18.07.2018 cu incepe de utilizare iulie 2018.

    Multumesc anticipat pentru ajutor si suport!

    zi frumoasa va doresc!

    • Programul nostru incarca in PDF doar datele societatii si toate datele salariatilor. D112 ca formular inteligent, face restul, adica si vectorul cu conturile bugetare de virament. Corectitudinea lor tine in cazul de fata de versiunea de declaratie utilizata. Programul SalWin, prin procedura de incarcare date in declaratie, nu poate modifica aceste conturi bugetare si nici nu si-a propus sa o faca.

  50. Buna ziua.

    Am un punct de lucru. Intrebare tampita: unde se trece CUI-ul pentru punctul de lucru. Se poate trece de mana in 112, dar ma gândeam ca se poate genera direct din programul de salarii.

    Multumesc anticipat,

    zi usoara!

    • Intrebarea nu e tampita deloc din moment ce ….iata se intampla. Dupa cum vedeti, nici declaratia in sine nu prevede nicaieri posibilitatea inregistrarii de puncte de lucru multiple. Eventual defalcati manual (direct in declaratie) Impozitul pe Salarii pe sedii principale/secundare, dar nu este obligatoriu. In program e simplu, fiecare punct de lucru va fi “o formatie” . Pentru fiecare formatie puteti avea Stat de Salarii separat, Recapitulatie Salarii separata, de maniera in care sa stiti cheltuiala salariala pe fiecare formatie (punct de lucru). In D112 ii raportati pe toti la gramada pe CUI-ul general. Daca vor sa stie mai mult, au la dispozitie o multime de alte instrumente si stiu ei sa se descurce. Retineti ca niciodata nu e bine sa oferiti mai multe date decat vi se cer.

      • Buna ziua, multumesc pentru raspuns… Nu cred ca m-am exprimat corect si pentru asta imi cer scuze. La un capitol avem impozitul pe salarii, defalcat pe sediu social si sedii secundare. Si …. ma gândeam ca exista posibilitatea ca pentru formatia X (pct de lucru la mine) sa pot trece CUI-ul. Dar nu e bai, il fac de mana.

        multumesc inca o data.

        zi frumoasa va doresc!

    • Da ! Stim ! Ne ocupam de ea putin mai incolo. Asteptam sa o stabilizeze si sa vedem ca nu mai umbla la ea. Personal cred ca s-a schimbat ceva in bine pe la ANAF, pentru ca ultimele modificari au fost chiar binevenite si asteptate de prea mult timp.

    • Nu ati facut ultimul updrade. Vedeti ca executia primului pachet genereaza o iconita rosie pe ecran. Dati click si pe aceasta iconita si gata In concluzie upgradarea se face in doi pasi. Va rog cititi atent Metodologia de upgrade de mai sus. Nu uitati ca toate firmele din program, care mai prezinta interes pentru dumneavoastra, sa fie initializate la luna Ianuarie 2018. Modificarile pe care le face upgradarea, se vor face strict la luna Ianuarie 2018.

  51. Buna ziua,
    Ma intereseaza un program de generare a declaratiei 112, in format xml, din fisiere txt cu structura noua pentru anul 2018.
    Multumesc.

    • De generat xml-ul nu e o problema. Pana la urma chiar xml-ul e tot un fisier text. Dar ca sa vezi cum arata si cum e structurat trebuie sa generezi unul cu D112 (pdf) incarcat cu ceva date . Cum D112.pdf nu exista, nici xml-ul nu sti cum arata si cum sa-l editezi. Daca e sa te orientezi dupa schema (XSD) publicata de ANAF (arareori actualizata), muncesti degeaba ca sa ajungi in balarii. Asa ca nu avem decat sa asteptam.

    • Da ! Programul va fi pregatit pentru 2018 !. Ca sa nu fie necesare mai multe upgradari consecutive, asteptam D112 despre care nu stim deocamdata nimic, dar care mai mereu ne-a oferit surprize. In principiu programul nu va suferii mari modificari. Se va aduga doar CAM 2.25% (Contributie Asiguratorie pentru Munca) la Recapitulatie si toti ceilalti coeficienti care privesc angajatorul vor fi pusi pe 0 la 2018 (SOMAJ,RISC,CAS,CASS….ETC). Va apare o noua tabela de deduceri, ceva mai mare, asa cum a fost emisa de ANAF. Forma Statelor de Salarii si a Recapitulatiei nu se va modifica esential pana in luna Iunie 2018 de maniera ca utilizatorii nostrii sa poata consulta si rula atat anul 2017 cat si anul curent 2018 intr-o forma unitara de raportare. Am hotarat acest lucru deoarece asa cum stiti datele istorice devin esentiale la calculul CM-urilor. Din Iunie 2018,cand vom avea deja un istoric de 6 luni, pe noile brut-uri… mai vedem.

  52. Buna seara, as avea nevoie de putin sprijin cu programul salwin.
    Am facut update-ul din septembrie si am o eroare. La un contract de munca cu timp partial 4 ore conditii normale, in declaratia 112 respectiv “anexa 1.2 asigurat ” se bifeaza sectiunea B in partea datelor salariatului cat si in sectiunea E3, la “tip sectiune asigurat” desi corect ar fii sectiunea A in ambele parti. (cum am avut pana acum in declaratia 112)
    Mai am niste erori mai vechi de la niste upgrade-uri facute gresit de mine, la care va cer de asemenea ajutorul: La executia declaratiei 112 apar erorile: variable “tip_cm is not found” si : variable “kded in not found” si variable vennet is not found”.si nu mi se completeaza in declaratie nici suma incasata si nici daca e functie de baza sau nu.

    Multumesc pt tot ce faceti pt noi.

    • Nu mai faceti paralela intre fosta D112 si actuala D112 pentru ca functional nu mai seamana.
      Trebuie retinuta urmatoarea regula :
      1. La orice contract partial cu BRUT mai mic decat SALMIN in sectiunea A se calculeaza AUTOMAT CAS,CASS angajator majorat la salmin.
      2. Sectiunea B in aceeasi situatie calculeaza CAS,CASS angajator la salariul BRUT realizat.
      Asa au construit ei noua declaratia D112. Ca sa probati cele spuse, luati un formular gol si testati. Bun, extrapoland la cazul dumneavoastra si tinand cont de cele spuse anterior avem :
      .
      Daca salariatul despre care vorbiti are doar acest serviciu de 4 ore si BRUT mai mic decat SALMIN,el trebuie incadrat cu 12-CTR MUNCA 4 ORE BAZA situatie in care se aplica Og4/2017 adica CAS si CASS angajator se va calcula majorat la salmin in Sectiunea A pentru ca numai aceasta sectiune stie sa calculeze cas si cass majorat asa cum am precizat la pct 1.
      .
      Daca salariatul are si un alt serviciu sau mai multe care cumulate intrunesc SALMIN sau este EXCEPTAT (pensionar,elev,ucenic…etc) atunci incadrarea va fi 4-CTR MUNCA 4 ORE situatie in care salariatul va fi in Sectiunea B iar CAS si CASS-ul va fi calculat la BRUT.
      .
      Nota
      Deci prin BAZA se intelege unicitatea serviciului iar NU ca si-a declarat el,salariatul, acolo serviciul de baza. Daca de exemplu el are visavis de cele 4 ore si un alt serviciu de 2 ore la ambele va fi incadrat ca servicii de baza daca nu intruneste cumulat SALMIN. Daca insa visavis de cele 4 ore,mai are un contract tot de 4 ore si cumulat intruneste SALMIN, atunci la ambele servicii va fi incadrat 4-CTR MUNCA 4 ORE adica va fi EXCEPTAT dela aplicarea Og4/2017.
      .
      Concluzie
      Am specificat in detaliile Upgrade ca toate Tipurile de Incadrare care au in denumire sintagma BAZA, adica cele din plaja numerica 9-15 din program vor fi categorii pentru care se va aplica OG4/2017 si vor figura in Sectiunea A. Asa am stabilit eu ca sa nu mai “inventez” alte tipuri de incadrare. Aceste persoane se numesc generic NEEXCEPTATI. Ceilalti, incadrati cu oricare din restul de Tipuri de Incadrare ale programului sunt EXCEPTATI si in cazul in care au BRUT mai mic decat SALMIN vor fi inregistrati in Sectiunea B.
      Retineti ca cele trei conditii cumulative pentru a fi trecut in sectiunea B sunt :
      1. sa aiba contract partial
      2. sa aiba BRUT mai mic decat SALMIN
      3. sa fie exceptat

      Daca totusi de exemplu avem un contract partial,exceptat dar BRUT mai mare decat SALMIN atunci el se va inregistra normal in Sectiunea A pentru ca declaratia nu are ce sa mai majoreze. Sper ca nu v-am bulversat cu aceste explicatii, dar asa au gandit savantii dela ANAF.
      Ptr celelalte probleme va sfatuiesc sa dati un tel la nr din site intre 9-20 si vom rezolva impreuna problema prin Teamviewer. Am atentionat ca TOTDEAUNA inaintea unui Upgrade se face o COPIE DE SIGURATA a folderului SALWIN in alta zona, pentru situatia in care in urma upgrade apar “pui de pupaza”.

  53. Este prima data cand fac solicitarea Declaratiei 112. Pe banda galbena a formularului nu-mi apare butonul cu ,,option”. Nu stiu cum sa fac pentru a se incarca datele societatii.

  54. Buna ziua,

    am descarcat dar nu e decat demo. Am redenumit salwin in salwin 1 , am copiat peste si am pierdut datele. Ce fac, cum re recuperez?

    • Nu am inteles ! Ai copiat, pe cine, peste cine ? Eu am zis asa : “copiati SalWin.exe (care este un fisier executabil, adica cel cu iconitza) din programul nou (adica folderul salwin nou instalat) in programul vechi (care este salwin1) inlocuind vechiul executabil”. Nu am zis nicaieri sa copiti folderul salwin(nou) peste salwin1 (cel vechi). Normal ca daca ati facut asa ati distrus o parte din date. Reluati procedura cu asistenta. Eventual dati un tel la noi. Nu costa nimic.

  55. buna ziua utilizez programul gratuit de salarii salwin din 2012 si merge perfect dar incepand cu aceasta luna imi apare o eroare de tipul
    =Fisierul configurator CALENDAR.DBF nu exista sau nu este in foderul PRIN= am verificat in folder si acest fisier este acolo dar nu pot porni aplicatia
    va rog daca puteti sa ma sfatuiti ce sa fac in acesta situatie
    multumesc

  56. Buna ziua,
    O versiune de SALWIN care sa mearga pe win 8 pe 64 bit exista? sau se poate instala altfel upgrade-ul? Nu ma lasa sa rulez UP140210.EXE pentru ca nu e compatibil.
    Multumesc

  57. Buna ziua,
    am incercat sa configurez o socitate pe SalWin4 si am vazut ca:
    – nu pot modifica Ore norma anuala (168.667)
    – nu sunt prevazute conditii speciale CAS 30.8%
    Multumesc anticipat!

    • Mentiunea dumneavoastra s-a retinut ,si cu primul upgrade va fi rezolvata ! Sinceri sa fim acum aflam ca Numarul Mediu de Zile in Luna s-a modificat dela 170,cat a fost dintotdeauna la 168.667. Pentru cei care nu stiu despre ce este vorba,mentionez ca Numarul Mediu de Zile in Luna se utilizeaza la calculul salariului realizat,pentru persoanele angajate pe baza de Tarif Orar. (ce este drept… mai rar)

  58. la programul salwin, deducerile nu sunt calculate corect, spre exemplu, la un salar brut de 1800, fara persoane in intretinere deducerea corecta este de 150, in program o calculeaza la 160.
    Poate se fac ce remedieri

    • ORDINUL nr. 1016/2005 din 18 iulie 2005 privind aprobarea deducerilor personale lunare pentru contribuabilii care realizeaza venituri din salarii la functia de baza, începand cu luna iulie 2005, potrivit prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal si ale Legii nr. 348/2004 privind denominarea monedei nationale

      ART. 5
      Sumele reprezentand deducerile personale potrivit art. 2 si 3 pentru venitul brut lunar din salarii cuprins între 1.001 si 3.000 lei sunt calculate prin rotunjire la 10 lei, în sensul ca fractiunile sub 10 lei se majoreaza la 10 lei.

      Calculul este asa : 250x(3000-1800)/(3000-1001) =300000/1999=150.07 adica 160 cf anterior …deci s-a calculat corect !

  59. sal. am vrut sa vad ce stie sa faca programul dar cand il lansez in executie imi apare messajul: foderul windows este read-only. deprotejati si revenit.
    ESTE NORMAL??????????

    • nu ! nu este normal ! folderul “windows” in mod normal,nu tebuie sa fie protejat. De multe ori o astfel de “protectie” o realizeaza chiar unii virusi,dar si instalarea anumitor fonturi sau softuri ciudate. Cert este,ca de fapt,nu se realizeaza nicio protectie. Exista si unele versiuni de Win-Vista care mai faceau asa ceva. In fine…e greu de spus …asa pe nevazutelea. Deprotejarea se face destul de complicat pentru un utilizator obisnuit,cu comenzi manuale “Run”,si deci nu te sfatuiesc sa incerci. In plus,te sfatuiesc deasemenea,sa faci rost de un antivirus serios,cu licenta (Kasperski,Nod32) si sa scanezi cu atentie.(Kasperski daca ai procesor in gama Intel sau Nod32 daca este in gama AMD,Sempron…etc). Ca sa rezolvi totusi problema ,instaleaza programul in “D” si cand ai ocazia,formateaza si instaleaza un XP2 sau XP3,sau un Win7-32/64.

  60. Si inca ceva. Pina nu am Upgrade-at programul, am facut copie de siguranta si pe memoria externa. Daca am apelat, functiona perfect. Acum, daca salvez in alta parte Salwin upgrade-at, imi da urmatoarele:

    Statie Configurata Necoraspunzator !!
    Verificati daca fisierul STATIE.DBF este editat conform instructiunilor !!
    Cimpurile MAP_LOC si MAP_NET trebuie setate ambele pe in cazul serverului si respectiv si in cazul statiilor de lucru.
    Se vor preciza deasemenea folderele de lucru pentru programe , pentru bazele de date de pe server si pentru fisierele temporare.
    Editati Fisierul STATIE.DBF ?

      • D-na Catalina ! Am testat si Upgradarea functioneaza bine ! Deci …atentie !! Mai faceti odata upgradarea..nu vor fi afectate datele ! Este necesar sa executati pana la capat toti pasii. Dumneavoastra ati facut operatia manual. Trebuie executat si UP130210.EXE care apare pe desktop. Daca nu apare il gasiti in c:\salwin\upgrade\. La mesajul “ Overwrite invalid FoxUser file a new empty one ? ” dati un Click in ecranul negru si un “Enter”. Selectati dupa aceea “Executa” …si gata.
        Programul vechi nu functioneaza decat in C:\SALWIN. Altfel trebuiesc facute modificari in fisierul statie.dbf unde sa se indice noua locatie ! Contactati’ma daca problemele persista si nu va descurcati !

  61. Viorel, am actualizat programul, dar acum, daca vreau sa accesez o firma imi da urmatoarea erroare:
    Message: File’c:\Sakwin\unit03Qun_ini.gbf does not exist.
    Error: 1 Method click
    Fisier lipsa la inventar sau cale incorecta de accesare a acestuia !!
    In Dos imi apare : “Overwrite invalid FoxUser file a new empty one ? ” Nu pot da click nici pe da, nici pe nu, imi blocheaza calculatorul.

    Daca ma poti ajuta ? Multumesc

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*